Stabil Energy - Často kladené otázky
ZÍSKEJTE REVIZI KOTLE ZDARMA
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
+420 566 444 444

Často kladené otázky

Jak se můžu stát Vašim zákazníkem?

  • Stačí jednoduše kontaktovat naši zákaznickou linku, která je Vám k dispozici na čísle 566 444 444 nebo zažádat o zpětné zavolání přes kontaktní formulář.
  • Doporučení: Připravte si poslední vyúčtování od Vašeho stávajícího dodavatele.

Kolik mě bude stát přechod k Vaší společnosti?

  • Za změnu dodavatele neúčtujeme žádné poplatky, navíc celý proces za Vás realizujeme a hlídáme sami.

Jak dlouho trvá změna dodavatele?

  • V případě, že jste s námi uzavřeli smlouvu distančním způsobem, Vaše odběrné místo bude převedeno v nejbližším možném termínu. V ostatních případech záleží především na Vašem přání - změna dodavatele může rovněž proběhnout v nejkratším možném termínu nebo pokud budete chtít dodržet závazky u původního dodavatele, u smlouvy na dobu neurčitou trvá změna dodavatele obvykle 3 až 4 měsíce, u smlouvy na dobu určitou je lhůta přeregistrace odběrného místa k naší společnosti závislá na výpovědní lhůtě Vašeho stávajícího dodavatele. O vše se kompletně a bezplatně postaráme my.

Kdo se bude starat o elektroměr/plynoměr pokud změním dodavatele?

  • Se změnou dodavatele se provozovatel distribuční soustavy (distributor) nemění. Distributor bude i nadále zodpovědný za odečty spotřeby a správu plynoměrů a elektroměrů.

Jak se dozvím, kdy Vám mám začít platit zálohy?

  • Po dokončení procesu přeregistrace odběrného místa Vám zašleme „informativní/úvodní dopis“, který obsahuje uvítací dopis včetně potvrzeného data přeregistrace a nového plánu záloh.

Kdy mi bude vystaveno konečné vyúčtování od předchozího dodavatele?

  • Konečné vyúčtování od Vašeho předchozího dodavatele Vám bude zasláno nejpozději do jednoho měsíce od data změny dodavatele.

Jak změním výši zálohových plateb?

  • Předepsané zálohové platby v souhrnu odpovídají skutečné spotřebě zákazníka, ale i přesto mohou nastat situace, kdy je vhodné zálohové platby upravit. Takovým případem může být změna charakteru odběru (např. změna technologie vytápění) - stačí nahlásit změnu zálohy na naši zákaznickou linku.

Co když nestihnu uhradit zálohu/vyúčtování do data splatnosti?

  • Doporučujeme Vám tuto situaci řešit obratem úhradou, případně zasláním uznatelného dokladu o zaplacení, vyhnete se tak případnému upomínání, které může z naší strany nastat.

Stěhuji se, co mám dělat?

  • Pokud se stěhujete ze stávajícího odběrného místa na jiné, stačí kontaktovat naši zákaznickou linku a naši operátoři za Vás vyřídí veškeré papírovaní.

Stávající odběratel na odběrném místě zemřel, jak mám postupovat?

  • V případě řešení této nepříjemné situace Vám doporučujeme obrátit se na naší zákaznickou linku.
  • Nejdůležitější je nás o této skutečnosti informovat co možná nejdříve.

Jakým způsobem se s Vámi můžu spojit?

  • V první řadě na Vás čekají vyškolení operátoři na lince 566 444 444 nebo nás můžete kontaktovat i přes e-mail info@stabilenergy.cz, nově se s námi můžete spojit na Facebooku nebo stačí vyplnit kontaktní formulář na webových stránkách a my se Vám ozveme.